0
0

سلام میشه تو آزمون های بعدی ترتیب دفترچه رو عوض کنم و درسی که بهتر بلدم اول بذارم که درصدم بهتر شه؟ آخه من زبانم خیلی خوبه و میخوام تو آزمون اول بزنمش.

0
0

سلام

١- نکته مهمی که باید به آن توجه داشت این است که چینش دروس در دفترچه آزمون سراسری اتفاقی نیست به طور مثال در دفترچه عمومی دروس زبان عربی و زبان انگلیسی به عنوان درس دوم و چهارم برگزیده شده اند. چرا که انتقال بی درنگ از یک زبان خارجی به زبان خارجی دیگر کار دشواری است و اگر این دو بخواهید به این دو درس به صورت پی در پی جواب دهید، سطح عملکرد شما کاهش پیدا خواهد کرد.

٢- بهتر است، ترتیب سوالات دفترچه های آزمون را رعایت کنید. اما اگر فکر می کنید ترتیب دیگری برای شما بهتری است حداقل آن را در پنج آزمون آزمایشی امتحان کنید.

٣- به این نکته توجه داشته باشید که،اگر درسی که بیشتر مسلط هستید را برای اینکه بهتر پاسخ دهید ، به ابتدا منتقل کنید و آن درس در آزمون های آزمایشی یا آزمون سراسری سوالات سختی داشته باشد، به دلیل توقع متفاوتی که برای خود از آن درس ایجاد کرده اید، توانایی روحی شما افت خواهد کرد و دچار اضطراب شده و عملکرد شما کاهش پیدا خواهد کرد.

بنابراین بهتر است مطابق دفترچه آزمون پیش روی کرده و سعی کنید ترتیب دفترچه را تغییر ندهید. اما اگر خیلی نیاز به این کار دارید حداقل درپنج آزمون آزمایشی این روند را ادامه دهید تا در آن به تسلط خوبی برسید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا