0
0

سلام، چه سوال هایی رو برای کتاب های کمک آموزشی باید علامتدار کنیم؟

0
0

سلام

۱- هنگام حل تمرین ها برخی از آن ها، متناسب با ویژگی های زیر علامتدار می شوند تا در زمان های مرور مجددا به آن ها پرداخته شود.

۲- از ویژگی اول تمرین های علامتدار این است که، شما نتوانید به سوال مربوط را با اطلاعات جزوه و کتاب درسی خود، پاسخ دهید. در این حالت پاسخ سوال را با استفاده از پاسخنامه بیابید و نکته آن را وارد خلاصه نویسی های خود نموده و سوال را علامتدار نمایید.

۳- اگر سوالی خارج از الگوهای متعارف تمرین های شما بود نیز، آن را علامتدار نمایید. این بدین معنی است که تا به حال با این نمونه تمرین ها آشنا نشده بودید. بنابراین این نوع سوال ها را نیز علامتدار نمایید.

۴- برخی از تمرین هایی که نکته های بسیار مهم و جدیدی دارند را نیز علامتدار نمایید. همچنین نکته مورد نظر را حتما در خلاصه نویسی های خود وارد نمایید تا فراموش نشود.

۵- منبع کمک آموزشی مناسب در پیشرفت شما بسیار تاثیرگذار است. بنابراین حتما از منابع کمک آموزشی مناسب استفاده نمایید. کتب کمک آموزشی مناسب سطح شما است که ۲۰٪ از سوالات های آن علامتدار شده باشد.

بنابراین مطابق با ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، تمرین های کتب کمک آموزشی خود را علامتدار نمایید و همچنین فراموش نکنید که مجددا در زمان های مشخص این نوع تمرین ها را حل نمایید تا به تسلط مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا