0
0

سلام، چطور بتوانیم به درس هایی که دوست نداریم علاقه پیدا کنیم؟

0
0

سلام

١- در ابتدا توصیه می شود که درسهایی را که به آن ها علاقه ندارید را در برنامه مطالعاتی بین دروسی قرار دهید که از مطالعه آن ها لذت می برید به این صورت با اشتیاق بیشتری واحدهای مطالعاتی خود را آغاز می نمایید.

۲- وقتي به موضوع يا درسي علاقمند شويد،تمركز شما افزايش مي يابد و در اينصورت موضوع را راحت تر درك كرده و حس شما نسبت به آن مثبت خواهد شد و همين موضوع سبب مي شود با تكرار و تمرين موضوع مورد علاقه تان، به تسلط خوبي دست پيدا خواهيد كرد.

۳- از روشهای صحیح مطالعه که در سایت و کانال گزینه دو به شما آموزش داده می شود، استفاده کنید. اگر هر درس را به شیوه صحیح آن مطالعه کنید، موضوع را بهتر درک کرده و علاقه شما به آن بیشتر خواهد شد.

۴-از ابزارهای کمک آموزشی مناسب نظیز منابع حل تمرین مناسب، کلاس و… استفاده کنید. این ابزار ها به شما کمک می کنند در مدت زمان کوتاه تری مطالب را فرا گرفته و زمان بیشتری را به حل تمرین و تکمیل یادگیری های خود اختصاص دهید.

‌‎٥- لیست اهداف خود را یادداشت کرده و مطالعه درس را راهی برای رسیدن به اهداف خود و کسب نمرات مطلوب در نظر بگیرید و هنگامی که از مطالعه درس خسته شدید به اهداف خود فکر کرده و آن ها را مرور کنید و بدانید رسیدن به اهداف نیاز به پشتکار و تلاش جدی دارد.

بنابراین مي توانيد با استفاده مناسب از ابزارهایی یادگیری می توانید مطالب را با عمق بیشتری فرا گرفته و دروس را با علاقه بیشتری مطالعه نمایید و با يادگيري عميق مطالب و تكرار مناسب آن ها به تسلط بالا و نمرات دلخواه خود دست پيدا كنيد.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا