0
0

روش های افزایش سرعت تست زنی چیست؟ چه تعداد تست در هفته مناسب است؟

0
0

سلام

١- نباید هنگام زدن تست های آموزشی زمان را در نظر بگیرید و سعی کنید سوالات را پاسخ دهید در صورتیکه نتوانستید پاسخ سوال را بیابید ابتدا به جزوه و کتاب درسی خود و در نهایت به پاسخ نامه مراجعه کرده و در صورتیکه تست نکته جدیدی داشت آن را وارد خلاصه نویسی های خود نمایید.

٢- در مورد دروس تمرینی که نیاز به تمرین و تست زیادی دارند بیشتر زمان واحد خود را به تست زنی اختصاص دهید و برای دروس خواندنی که نیاز به استدلال و حفظ کردن دارند بیشتر زمان واحد مطالعاتی خود را به مطالعه اختصاص دهید برای مثال در دروس تمرینی اگر واحد مطالعاتی شما ٩٠ دقیقه ای است باید ٦٠ دقیقه را به تست زنی و بقیه زمان را به مطالعه و برای دروس خواندنی باید ٦٠ دقیقه را به مطالعه و بقیه زمان را به تست زنی اختصاص دهید.

٣- هر روز ساعت مطالعه و تعداد تست خود را ثبت کرده و سعی کنید هر بار مقدار کمی نسبت به بار قبل پیشرفت داشته باشید تا به تسلط و سرعت کافی در حل تست ها برسید.

٤- تعداد تست مناسب در طول هفته بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تست است که باید بخش زیادی از این تعداد را دروس اختصاصی شما تشکیل دهند.

۵- حتما از منابع کمک آموزشی مناسب استفاده نمایید. کتب کمک آموزشی مناسب سطح شما است که ۲۰٪ از تست های آن علامتدار شده باشد.

بنابراین حتما شیوه صحیح تست زنی آموزشی را رعایت کنید و سعی کنید با تست زنی از منابع کمک آموزشی مناسب با سطح خود به تسلط کافی دست پیدا کنید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا