هوآوی در رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای از استراتژی جدیدی موسوم به ۱+۸+N رونمایی کرد که قرار است تمرکز این شرکت را بر روی بازار تلویزیونها افزایش دهد.
مدیر خط تولید محصولات موبایلی شرکت هوآوی، هه گانگ، در رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ از استراتژی کلی این شرکت در عصر فناوریهای ۵G رونمایی کرد. در ادامه مطلب با جیاسام همراه باشید.
آقای گانگ از استراتژی خاصی به نام ۱+۸+N رونمایی کرد و گفت که کسب و کار تلویزیون هم قرار است برای اولین بار به گروه ۸ از این استراتژی ملحق شود. با توجه به این تصمیم میتوان حدس زد که کسب و کار تلویزیون در آینده شرکت هوآوی نقش مهمی داشته باشد. گفتنی است انتظار میرود که هوآوی و آنر اواخر امسال اولین تلویزیون هوشمند خود را معرفی کنند.
در استراتژی ۱+۸+N عدد ۱ به تلفنهای هوشمند، ۸ به PC، تبلت، تلویزیون، لوازم صوتی، عینک، ساعت، لوکوموتیو و هدفون اشاره دارد. حرف N نیز به دفاتر قابل حمل، خانههای هوشمند، ورزش و سلامتی، سرگرمیهای صوتی-تصویری و محصولات مربوط به سفرهای هوشمند مربوط است.
البته استراتژی ۱+۸+N اولین بار برای محصولات IoT معرفی شده بود اما هوآوی با این بهروزرسانی جدید میخواهد تمرکز بیشتری روی تلویزیونها، ساعتهای هوشمند و عینکها داشته باشد.
معاون بازاریابی استراتژی مصرفکنندگان هوآوی، شائو یانگ، در توضیح این استراتژی گفت عدد ۱ به دستگاهی اشاره دارد که شامل همه کنترلهاست: تلفن هوشمندی که کوچک، قابل حمل و استفاده از آن راحت است. عدد ۸ دستگاههای بزرگتری مثل تبلتها و محصولات پوشیدنی را نشان میدهد که میتوانند تجربه کاربری تلفن هوشمند شما را ارتقا دهند. N نیز لایهای است که در آن همه چیز گرد هم میآید و شامل شبکه و دستگاههای IoT این شرکت است.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.