طبق گزارشهای کاربران، سرفیس پرو ۴ مایکروسافت ظاهرا با مشکل پرش صفحه نمایش روبرو شده است.
بسیاری از کاربران در فضای مجازی از پرش صفحه نمایش سرفیس پرو ۴ مایکروسافت گله و شکایت داشتهاند و در انجمنهای مجازی بسیاری از بروز چنین مشکلی ابراز نگرانی کردهاند. البته مشکل مربوطه از سال گذشته تاکنون آغاز شده و به گوش میرسد اما حالا شمار زیادی از کاربران از چنین معضلی گزارش دادهاند.
این مشکل که در حال حاضر تحت عنوان Flickergate شناخته میشود، به گفته کاربران در مواقعی که دمای دستگاه بالا میرود، رخ میدهد و آنها به منظور کاهش دمای دستگاه باید از فریزر و یخچال استفاده کنند تا رایانه آنها دچار افزایش دما و در نتیجه نمایشگر آن دچار پرش نشود. بسیاری از کاربران با ایجاد وبسایتی به نام مشکل مربوطه، مستقیما از شرکت مایکروسافت درخواست کردهاند که به مشکل رایانههایشان رسیدگی کرده و در این باره پاسخ دهد.
در این وبسایت همچنین گزارش شده است که چنین مشکلی معمولا پس از پایان یافتن زمان یکساله گارانتی و ضمانت نامه محصول مذکور اتفاق میفتد و کاربران باید به منظور حل مشکل متحمل هزینههای گزاف و هنگفتی شوند.
در اینجا باید گفت که شرکت مایکروسافت در حال حاضر از مشکل پرش صفحه نمایش در سرفیس پرو ۴ مطلع و آگاه بوده و هم اکنون در حال بررسی علت واقعه و انجام تحقیقات جدیدی برای حل مشکل مربوط هستند.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.