همان طور که می دانید، اپل هر بار سعی دارد با عرضه نسخه جدیدی از سیستم عامل iOS، قابلیت های تازه ای به اپلیکیشن پیام رسان خودش موسوم به iMessage اضافه کند تا کاربران به استفاده از آن بیشتر ترغیب شوند.
اما جالب است بدانید که قرار است دیگر فرستادن پیام ها در iMessage فقط به دوستان و آشنایان محدود نشود و صاحبان کسب و کار هم در iOS 11 می توانند با مشتریانشان به سادگی در ارتباط باشند. این تغییر فعلاً در نسخه پیش نمایش iOS 11 برای توسعه دهندگان مشاهده شده است.
به گفته اپل، این ویژگی جدید می تواند روشی قدرتمند برای تعامل بین مدیران شرکت ها و مشتریان آن ها به حساب آید و آن ها را به خوبی به هم متصل نماید. اگر شرکتی کالا یا خدمتی را به فروش می رساند باید با مشتریان خود در تماس باشد. به کمک امکانی که iMessage در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد، آن ها می توانند با مشتریان خود صحبت کنند، سوال هایشان را پاسخ دهند و معاملات را به راحتی انجام دهند. بد نیست بدانید این امکان در اپل واچ نیز در دسترس خواهد بود.
البته در حال حاضر بسیاری از شرکت ها سعی دارند از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی محبوبی چون فیسبوک و اینستاگرام با مشتریان خود در ارتباط باشند. اما شرکت اپل امیدوار است که پیام رسان iMessage بتواند جایگزینی مناسب برای این کار باشد. در iOS 11 مشتریان قادر خواهند بود از طرریق مرورگر سافاری، نقشه، اسپات لایت و سیری خود وارد چت با فروشگاه مورد نظرشان شوند و با صاحب شرکت صحبت کنند. البته اپل از امکانات دیگری نظیر برنامه ریزی برای قرار ملاقات کاری نیز صحبت کرده است.
لازم به ذکر است که مشتریان حتی می توانند توسط اپل پی در iMessage محصولات مورد نظر خود را خریداری کنند. ضمناً رنگ پیام های رد و بدل شده بین شرکت ها و مشتریانشان در این پلتفرم به جای آبی که برای چت های معمولی است، خاکستری کمرنگ خواهد بود. هم چنین برای برخورداری از این سرویس، می توانید از همین لحظه ثبت نام کنید.
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.