قوانین و مقررات

شرایط و ضوابط استفاده از آکادمی کمان

عضویت در آکادمی کمان به مفهوم اطلاع و پذیرفتن کلیه شرایط و مقررات می‌باشد

  • افراد باید در محافظت از شناسه و رمز عبور خود بکوشند و درصورتی‌که شناسه و رمز عبور خود را در اختیار شخص دیگری بگذارند مسئولیت مستقیم این عمل به عهده‌ی آن‌ها است.

  • هر کاربر در آکادمی کمان حق ایجاد یک نام کاربری را دارد و ایجاد چند نام کاربری برای یک نفر جهت استفاده‌ی بیشتر از تسهیلاتی که توسط آکادمی کمان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، ممنوع است. همچنین کاربران آکادمی کمان حق واگذاری نام کاربری خود به فرد دیگر و یا استفاده از نام کاربری فرد دیگر را ندارند.

  • اگرچه ما برای ارائه‌ی خدمات مطلوب و باکیفیت بالا تمام تلاش خود را به کار می‌بریم، بااین‌حال ممکن است برخی مشکلات فنی و موارد خارج از کنترل ما، وقفه‌ای در به‌روزرسانی و ارائه‌ی خدمات ایجاد کند. لذا در صورت بروز این مشکلات به‌طور موقت از ارائه‌ی سرویس معذور خواهیم بود .

  • درصورتی‌که که کاربر محتوایی را خریده باشد، وجه پرداخت‌شده قابل‌استرداد نمی‌باشد. بااین‌حال این امکان برای کاربر وجود دارد که برای مدت نامحدود از آن محتوا استفاده کند، همچنین وجوه هدیه پرداخت‌شده توسط آکادمی کمان قابل‌استرداد نمی‌باشد.

  • استفاده از کمان آکادمی هیچ‌گونه حقی را برای کاربران در ارتباط با مالکیت فیلم‌ها و سایر محتواهای ارائه‌شده و انتشار و یا پخش عمومی آن‌ها به هر نحوی ایجاد نمی‌کند. اگرچه با پرداخت مبلغ شما می‌توانید محتواهای خریداری‌شده را در بازه زمانی نامحدود در اختیار داشته باشید، اما مالک این محتوا نخواهید شد و اجازه بازنشر آن را ندارید.

  • بر طبق توافقنامه‌های مقرر در این اپلیکیشن، کمان آکادمی متعهد می‌شود که از اطلاعات خصوصی کاربران محافظت کند و این اطلاعات را مخفیانه نزد خود نگه دارد و برای سایر اشخاص فاش نکند. البته به‌استثنای مواردی که به‌موجب قانون مجبور به انجام این کار باشد. چنانچه این اطلاعات به‌صورت غیرعمدی و بدون اطلاع و رضایت ما در دسترس شخص ثالثی قرار گیرد، آکادمی کمان مسئولیتی نخواهد داشت.

  • در قسمت دبیران، انتشار مطالب خلاف و یا نقض‌کننده قوانین جمهوری اسلامی ایران، مضر، تهدیدکننده، توهین‌آمیز، غیراخلاقی، افتراآمیز و مبتذل، قرار دادن لینک‌هایی به سایت‌های غیرقانونی و غیراخلاقی و مبتذل و همین‌طور سایت‌هایی که به هر نحو مناسبات فرهنگی و اخلاقی و عرفی و قانونی جامعه را زیر پا می‌گذارند و همین‌طور مطالبی که به نژاد، گروه و یا دسته خاصی از مردم توهین‌کننده باشد، ممنوع است.

  • آکادمی کمان این اختیار و اجازه را دارد که در صورت صلاحدید و برای بهبود، محتواها را ویرایش کرده یا برخی از آنها را حذف کند.

  • لازم به ذکراست کاربران هنگام ثبت‌نام علاوه بر این مقررات، اعلام می‌کنند که قانون جرائم رایانه‌ای کشور و مصادیق مرتبط با ماده ۲۰ آن را مطالعه کرده و پذیرفته‌اند.