پرسش ها و مشکلات متداول
جواب پرسش های خود را اینجا پیدا کنید
جواب پرسش های خود را اینجا پیدا کنید
رمز عبور برای ورود ندارم
رمز عبور یک لغت حداقل ۴ کاراکتری است که خود شما هنگام ثبت نام وارد می کنید و هنگام ورود در کنار شماره همراه از آن برای ورود به سیستم استفاده می کنید. اگر قبلا با شماره خود ثبت نام کردید و اکنون رمز را به یاد نمی آورید از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید
در هنگام ثبت نام می گوید شماره همراه شما قبلا ثبت شده است!
این شماره قبلا توسط شما یا شخص دیگری ثبت شده و شما می توانید از طریق فراموشی رمز عبور اقدام کنید یا با یک شماره دیگر ثبت نام نمایید.
از طریق اپلیکیشن نمی توانم ثبت نام کنم؟
شما می توانید با مرورگر خود به آدرس api.kamanacademy.ir مراجعه کنید و ثبت نام نمایید.
از آکادمی کمان روی چه دستگاه هایی می توان استفاده کرد؟
نرم افزار آکادمی کمان بر روی تمام دستگاه های اپلی و تمام دستگاه های آندرویدی (گوشی و تبلت) با نسخه ۲.۳.۳ ویا بالاتر قابل نصب و اجراست.
از نرم افزار کمان بر روی دستگاه های خانگی هم می توان استفاده کرد؟
خیر در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد
در هنگام تماشای آنلاین فیلم ها با خطا مواجه می شوم
یک بار از قسمت تنظیمات خروج از این نام کاربری را انتخاب کنید و دوباره با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
بسته های آفلاین روی چه دستگاه هایی در دسترس است؟
در حال حاضر تنها بر روی دستگاه های آندرویدی (گوشی و تبلت های آندرویدی) در دسترس است
محتوای خریداری شده برای چه مدت قابل استفاده است؟
محتوای خریداری شده تاریخ انقضا ندارد و هر وقت با نام کاربری خریداری شده وارد شوید قابل استفاده خواهد بود.
محتوای خریداری شده الان قفل شده است؟
اگر محتوایی که قبلا خریداری کرده اید الان قفل شده اول چک کنید با همان نام کاربری که خرید کرده اید وارد شده اید! اگر همان نام کربری است دوباره روی خرید و پرداخت بزنید، بدون کاهش از حساب شما قفل باز خواهد شد.
آیا با بروز کردن اپلیکیشن فیلم های دانلود شده پاک می شود؟
خیر، با بروزرسانی محتوای دانلود شده پاک نمی شود ولی اگر نرم افزار را کلا پاک کنید فیلم ها نیز پاک خواهد شد!!!