0
0

سلام. بنده وقتی تست می زنم خیلی خوب جواب ها یادم نمی آید و این باعث می شود وقتم برود از اول مجبور شوم درس ها را بخوانم. راه حل شما چیست؟

0
0

سلام

١- تست آموزشی یکی از مراحل تکمیل یادگیری شما است و هدف از اين تست سنجش اطلاعات شما نيست.

٢- با جزوه و كتاب باز تست آموزشي بزنيد و در صورتیکه نتوانستید پاسخ سوال را بیابید ابتدا به جزوه و کتاب درسی خود و در نهایت به پاسخ نامه مراجعه کرده و در صورتیکه تست نکته جدیدی داشت آن را وارد خلاصه نویسی های خود نمایید.

٣- برای دروس تمرینی که نیاز به تمرین و تست زیادی دارند بیشتر زمان واحد خود را به زدن تست اختصاص دهید و برای دروس خواندنی که نیاز به استدلال و حفظ کردن دارند بیشتر زمان واحد مطالعاتی خود را به مطالعه اختصاص دهید برای مثال در دروس تمرینی اگر واحد مطالعاتی شما ٩٠ دقیقه ای است باید ٦٠ دقیقه را به تست زنی و بقیه زمان را به مطالعه و برای دروس خواندنی باید ٦٠ دقیقه را به مطالعه و بقیه زمان را به تست زنی اختصاص دهید.

٤- زمان را در حل اين تست ها در نظر نگيريد و سعي كنيد هر تست را در مدت زمان ٢ الي ٥ دقيقه پاسخ دهيد. هنگاميكه در هر درس به تسلط رسيديد مي توانيد به شيوه زماندار تست زني كنيد.

بنابراین حتما زدن تست به شیوه آموزشی را در برنامه مطالعاتی خود قرار دهید و آن را به زمان دیگری موکول نکنید.برای هر نوع درس اعم از خواندنی و تمرینی زمان مناسب تست زنی را در هر واحد قرار دهید تا بتوانید با افزایش میزان تست زنی خود در هفته به تسلط و یادگیری لازم در هر مبحث دست پیدا کنید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا