0
0

سلام، من ديدم تو يه سؤال گفتين الان وقت مرور كردنه. ميشه بخونيم أز اول؟ مي ترسم از مرور كردن اينجوري بهتر نيست كه بخونيم همشو؟

0
0

سلام

١- از دلایل عدم یادآوری در سرعت عمل بالا (آزمون سراسری)؛ عدم انتقال اطلاعات به حافظه بلندمدت است. شماباید با انجام مرور، اطلاعات را وارد حافظه بلند مدت خود نمایید.

٢- يكي از مهمترين وظايف شما در روزهاي نزديك به آزمون سراسري،شناخت نقاط فراموشی و تقویت نقاطی است كه هنوز به ياد داريد.با استفاده از روش صحیح مرور شما می توانید به راحتی نقاط فراموشی خود را شناخته و آن ها را دقیقا به خاطر بسپارید ، همچنین قسمت هایی را که هنوز به یاد دارید را یادآوری می کنید و به تثبيت هر چه بيشتر آن ها كمك مي كنيد. همچنين مطالب فراموش نشده را حفظ و تثبیت خواهید کرد.

٣- بهتر است به جای دوباره خواندن دروس به مرور آن ها بپردازيد. با استفاده از اين كار همانطور كه در بالا ذكر شد مي توانيد اطلاعات را به خوبي در حافظه بلند مدت خود تثبيت نماييد.

بنابراین در این بازه زمانی،حتما مرورهای خود را انجام دهید تا بتوانید با شناسایی دقیق نقاط فراموشی خود و تثبیت قسمت های فراموش نشده، اطلاعات را به حافظه بلندمدت خود منتقل کنید تا در آزمون سراسری بتوانید با سرعت عمل بالا و بدون عجله به سوالات پاسخ دهید و نتیجه دلخواه خود را کسب نمایید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا