0
0

سلام، روش تحلیل آزمون چطوره؟ باید بعد از آزمون شروع کنیم و همون روز هم تمومش کنیم یا مثلا میتونیم تو سه روز تموم کنیم؟

0
0

سلام

1- در تحليل آزمون،تمامي سوالات اعم از غلط،نرده و صحيح را بررسي كنيد. البته كارنامه تحليل آزمون گرينه ٢، به شما كمك خواهد كرد تا متناسب با وضعيت پاسخگويي در هر درس، در مورد اقداماتي كه بايد براي تسلط و يادگيري موضوع انجام دهيد، تصميم گيري نماييد.

2- حتما سوالاتی که در آزمون درست پاسخ صحيح داده اید نیز بررسی کنید، زیرا ممکن است راه حلی ساده تر از راه حل فعلی شما ارائه شده باشد .

همچنین سوالاتی که نکته دار هستند علامتدار کرده و نکات آن ها را وارد خلاصه نویسی های خود کرده و سعی کنید آن ها را مرور کنید.

3- اگر علت عدم پاسخگويي به سؤالات در آزمون، معلومات است، پیشنهاد می شود از ابزاهای کمک آموزشی مناسب (نظیر کتاب تست و یا کلاس) استفاده نمایید تا مدت زمان یادگیری مباحث کاهش یابد و بتوانید برای تکمیل آموخته های خود از تست زنی به شیوه آموزشی استفاده کنید.

4- اما اگر علت عدم نتیجه گیری، بی دقتی در آزمون های آزمایشی است، توصیه می شود لسیت بی دقتی های خود را یادداشت کرده و روز قبل از آزمون آزمایشی، لیست را مرور کنید تا میزان بی دقتی های شما کاهش یابد.

5- علت پاسخ ندادن به سوالات را نيز بيابيد.

درصورتيكه به دليل كمبود وقت نتوانسته ايد به سوالات پاسخ دهيد، بايد با افزايش تعداد تست آموزشي و ايجاد تسلط روي مباحث اين مشكل را رفع نماييد.

6- همچنين اگر علت عدم پاسخگويي شما مفهومي بودن سوالات يا متوجه نشدن دروس باشد، مي توانيد با مطالعه دقيق و مجدد مطالب و زدن تست هاي آموزشي فراوان، مطالب را به صورت عمقي در ذهن خود تثبيت نماييد.

7- البته بسياري از راه كارها در كارنامه هاي مشاوره اي پس از هر آزمون در اختيار شما قرار خواهند گرفت.

8- پس از آزمون و استراحت چند ساعته تحليل آزمون را در همان روز آزمون انجام دهيد.

زيرا با گذشت زمان، مشكلات و راه حل هاي آزمون را از ياد خواهيد برد و تحليل آزمون شما دقيق نخواهد بود.

بنابراین تحلیل آزمون های آزمایشی را جدی گرفته وسعی کنید پس از آزمون اين روند را انجام داده و تمامی سوالات را بررسی کنید، تا بتوانید با تصمیمات راهبردی دقیق ادامه راه را طی کنید.

نمایش 1 نتیجه
پاسخ شما

لطفاً جهت ثبت ابتدا